sábado, 26 de octubre de 2013

WHAT DOU YOU EAT?

Los niños de 3º de Educación Infantil nos hemos juntado como cada tarde de viernes para jugar y aprender  Inglés.
The children of 3erd Child Education was together as each Friday afternoon to play and to learn English.

Esta es la canción  que hemos aprendido.
This is the song that we have learned:

"Brown horse,
What do you eat?
I eat grass, look at me!
Munch, munch, munch
Munch, munch, munch
Red hen,
What do you eat?
I eat corn, look at me!
Peck, peck, peck
Peck, peck peck
Pink pig,
What do you eat?
I eat anything, look at me!
Oinnk, oink, oink
Oink, oink, oink
White duck,
What do you eat?
I eat fish, look at me!
Quack, quack, quack
Quack, quack, quack
Geen frog,
What do you eat?
I eat flies, look at me!
Snap, snap, snap
Snap, snap, snap!"







We enjoyed a lot!
We can practice more at home.

No hay comentarios:

Publicar un comentario